پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226198
خانم چرخنده! اين آيات را بخوانيد آرام مي‌شويد
تاریخ انتشار : 1395/06/14 17:55:20
نمایش : 994
خانم چرخنده، چه اهميتي دارد که دوستان سابق شما به ديدارتان بيايند يا نه، شما از نايب امام زمان قرآني هديه گرفتيد که صراحت و شجاعت شما در صفحه نخست آن تحسين شده است؛ نسخه شفاي شما آياتي از همان قرآن است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خانم چرخنده، با شجاعت و صراحتي که از خود در چرخش به سمت حجاب متعالي اسلامي نشان داديد و اين حرکت انقلابي شما مورد تحسين رهبر معظم انقلاب قرار گرفت؛ به واقع نام «چرخنده» زيبنده شماست.

امروز در خبري از قول خواهرتان خواندم که در کسالتي که بر اثر فشارهاي عصبي بر شما عارض شده است تنها مانديد و هيچکس از همکاران سابقتان حتي تلفني هم حال شما را جويا نشد. به خاطر داشته باشيد که اقدام به انتخاب حجاب متعالي اسلامي در حالي که چهره هنري مشهوري بوديد؛ اقدامي انقلابي و تبليغي براي اسلام محسوب مي‌شود و حاوي پيامي روشن براي بسياري از زنان جامعه از جمله بانواني از همکاران سابق شما بود که بدون درک آن پيام، متأسفانه با وضعي آنچناني در جشن حافظ حاضر شدند.

يادتان هست که در سالروز ملي عفاف و حجاب بين بانوان تهراني چادر پخش کرديد؟ اينک اگر خود را مبلغ حجاب برتر اسلامي مي‌دانيد؛ آگاه باشيد که نزد مبلغان مکتب اسلام هيچ چيز عظمتي برتر و بالاتر از رضايت خداوند ندارد؛ که خداوند در آيه 39 سوره مبارکه احزاب مي‌فرمايد «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَ لَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا؛ (پيامبران پيشين) کساني بودند که تبليغ رسالتهاي الهي مي‌‏کردند و (تنها) از او مي‌ترسيدند و از هيچکس جز خدا واهمه نداشتند، و همين بس ‍ که خداوند حسابگر (و پاداش دهنده اعمال آنها) است».

خانم چرخنده، آگاه باشيد که اين فشارها از طرف رفقاي سابق و نارفيقان امروز شما، امتحاني الهي است براي آزمودن اخلاصتان که خداوند متعال در آيه دوم و سوم سوره عنکبوت فرمود «أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَکُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ ﴿2﴾ وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَلَيَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِينَ صَدَقُوا وَلَيَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِينَ ﴿3﴾ آيا مردم گمان کردند به حال خود رها مي‌‏شوند و آزمايش نخواهند شد؟! (2) ما کساني را که پيش از آنان بودند آزموديم (و اينها را نيز امتحان مي‌‏کنيم) بايد علم خدا در مورد کساني که راست مي‌گويند و کساني که دروغ مي‌‏گويند تحقق يابد. (3)» و البته که شما راست مي‌گوييد و گرنه در ميان اين نامهرباني‌ها راه بيمارستان را براي خود هموار نمي‌کرديد.

و ديگر اينکه از پس اين امتحان الهي، خداوند به زودي حزن و اندوه شما را خواهد زدود چرا که شما در حال استقامت هستيد و اين وعده الهي است که در آيه 30 سوره فصلت فرمود «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي کُنْتُمْ تُوعَدُونَ؛ کساني که گفتند پروردگار ما خداوند يگانه است سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنها نازل مي‌‏شوند که نترسيد و غمگين مباشيد، و بشارت باد بر شما به آن بهشتي که به شما وعده داده شده است».

انشاءالله که اينچنين باشد.

و سخن آخر اينکه قرآني از نايب امام زمان(عج) هديه گرفتيد که صراحت و شجاعت شما در صفحه نخست آن تحسين شده است؛ نسخه شفاي شما آيات همان قرآن است که تعدادي از آنها يادآوري شد و ان‌شاءالله شما با خواندن آنها به زودي شفا خواهيد يافت «وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ».

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html